Strona główna>Regulamin wysyłki kwiatów

 

REGULAMIN wysyłki kwiatów

 

1. Wysyłki będą realizowane po uprzednim całościowym opłaceniu,

 

2. Gdy wysyłka kwiatowa ma się odbyć w tym samym dniu, co składane zamówienie, a płatność jest dokonywana bezpośrednio na nasze konto lub przekazem pocztowym należy przesłać fax-em ( 58 741 03 03) lub e-mailem (zamowienia@hanah.pl) potwierdzenie przelewu co najmniej dwie godziny przed realizacją zamówienia,

 

3. Klient musi dokładnie wypełnić PRAWIDŁOWY adres odbiorcy oraz następujące dane:imię i nazwisko odbiorcy, data i czas dostarczenia (przedział dwugodzinny), nr tel odbiorcy, treść bileciku, jeśli taki chce dołączyć oraz zastanowić się również, co zrobić gdy odbiorcy nie będzie w tym czasie pod wskazanym adresem
a. zostawić zamówiony towar domownikom/współpracownikom/w recepcji
b. zostawić zamówiony towar u najbliższych sąsiadów
c. zostawić zamówiony towar pod drzwiami

d. zostawić adres kwiaciarni z wiadomością o czekającej tam niespodziance

 

4. Jeżeli w wyznaczonym przez Państwa czasie, Odbiorcy nie będzie pod wskazanym adresem kurier postąpi zgodnie z wybraną opcją z pkt 3, jeżeli nadawca nie zaznaczy żadnej opcji kurier pozostawi odbioracy wiadomość, w której zawarta będzie informacja o przesyłce i adresie kwiaciarni realizującej zamówienie. Jeżeli w terminie trzech dni roboczych Odbiorca nie skontaktuję się z kwiaciarnią przesyłka zostanie anulowana,

 

5. W przypadku, gdy Odbirocy nie będzie, a Nadawca nie zaznaczył żadnej z opcji - doręczyciel będzie postępował zgodnie z pkt 3 podpkt (e). Jeżeli Nadawca przesyłki będzie chciał przesłać bukiet ponownie kolejnego dnia musi powtórnie opłacić koszty doręczenie (koszt ten uzgadniany jest indywidulanie przez tel. lub e-mail),

 

6. Zamówienie składane osobiście lub telefonicznie/e-mailem są wiążące. Zmiany lub anulowanie zamówienia mogą być dokonywane osobiście lub telefonicznie, nie później niż na trzy godziny przed terminem dostarczenia przesyłki do Odbiorcy,

 

7. Kwiaciarnia HanaH nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki, które zostały opóźnione lub nie dostarczone z powodu podania błędnych danych przez Nadawcę,

 

8. Zamówienia w dni powszednie i sobotę są realizowane w godzinach 8:00 – 20:00, a w niedzielę od 10:00 do 18:00,

 

9. Zamówienia specjalne realizowane przed lub po godzinach realizacji są objęte dodatkową opłatą, w wysokości +100% do podstawowej ceny dowozu,

 

10. Wszystkie artykuły z działu POZOSTAŁE, czyli: Biżuteria, Słodkości, Maskotki, Wazony, Dodatki - wysyłamy JEDYNIE Z KWIATAMI - nie można kupić ich osobno,

 

11. Nie realizujemy zamówień w święta państwowe i kościelne,

 

12. Zasady zamienności produktu - ze względu na sezonowość kwiatów oraz dodatków, bądź konieczność dostarczenia ich na czas, kwiaciarnia zastrzega sobie prawo do zastąpienia danych kwiatów/dodatków innymi, ale zapewnia tym samym iż całość zachowa wygląd najbardziej zbliżony do pokazanego na zdjęciu,

 

13. Reklamacje – Dołożymy wszelkich starań, aby Państwa zamówienie zostało wykonane terminowo i profesjonalnie, dlatego zawsze kiedy pojawi się problem zrobimy wszystko, aby go naprawić. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i zawsze jest przez nas dokładnie rozpatrzona. Po wyjaśnieniu problemu, przedstawimy Państwu odpowiednią propozycję rekompensaty. Walutą zamówienia są PLN, w walucie tej dokonywane będą również ewentualne zwroty. Reklamację prosimy składać w ciągu 24 godzin na numer : 0503905033 lub na e-mail: reklamacje@hanah.pl. Termin rozpatrzenia reklamacji - do 48 godzin.

 

14. W przypadku niemożliwości zrealizowania zamówienia kwiaciarnia HanaH poinformuje o tym klienta (telefonicznie lub e-mailem) oraz w ciągu 7 dni zwróci klientowi pełną wartość zamówienia.

 

15. Przy wyborze przez Nadawcę/Klienta formy płatności poprzez przelew bankowy bądź przekazem pocztowym realizacja przesyłki kwiatowej dokonywana jest po zaksięgowaniu na koncie bankowym przez HanaH wpłaty lub realizowana jest po przesłaniu drogą mailową zamowienia@hanah.pl lub faksem (58) 741 03 03 potwierdzenia jej dokonania.

 

16. Dane osobowe Klienta oraz Odbiorcy przetwarzane są w celach prowadzenia działalności handlowo-usługowej przez HanaH Hanna Targońska  zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych (Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 833). Mają Państwo prawo do wglądu do danych oraz do ich poprawienia lub usunięcia.

 

17.Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

 

18. Opisy i zdjęcia produktów są własnością HanaH Hanna Targońska wraz z całą oprawą graficzną strony internetowej, jak i wszystkich związanych z nią materiałów podlegają całkowitej ochronie prawnej na podstawie przepisów Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

19. Koszty dostawy kwiatów są naliczone odzielnie i są uzależnione od odległości do odbioracy. Na terenie Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) wynosi od 15zł do 39zł. Dowozy poza trójmiasto są naliczane indywidualnie, w tym celu prosimy o telefon na numer 503 90 50 33.