Strona główna>Najczęściej zadawane pytania

 

 

- Gdzie mogę wysłać kwiaty?


Kwiaciarnia HanaH prowadzi wysyłkę kwiatów na terenie całego trójmiasta (Gdańsk, Gdynia, Sopot) oraz pobliskich miejscowości tj. Pruszcz Gdański, Straszyn, Kolbudy, Żukowo, Banino, Reda, Rumia i inne

 

 

- Jak szybko można dostarczyć kwiaty?

 

 Możemy dostarczyć kwiaty nawet w ciągu 2 godzin od momentu zamówienia. Wszystko zależy od wielkości ruchu w kwiaciarni oraz korków na ulicach. Jednak w takie dni jak dzień babci, walentynki, dzień kobiet nie możemy zagwarantować godziny dostawy, choć bardzo będziemy się starać aby zmieścić się w przedziale czasowym, który państwo wybrali.


- Jak można zapłacić za wysłanie kwiatów?


* przelew elektroniczny za pomocą operatora DotPay,

* przelew bankowy na nasze konto (wymagane potwierdzenie przelewu),

* PayPal dla płatności krajowych i zagranicznych (w dowolnej walucie): nasz adres PayPal, na który można dokonywać płatności    to: informacje@hanah.pl

* przekaz pocztowy na adres firmy (wymagane potwierdzenie przelewu).

 

- Chcę zamówić kilka bukietów i wysłać je pod różne adresy, jak to zrobić?

 

Należy złożyć indywidualne zamówienie dla każdego bukietu i adresu dostawy oraz opłacić każdy bukiet z osobna

 

- W jakich godzinach są realizowane zamówienia?
 

^  od Poniedziału do Soboty zamówienia są realizowane w godzinach 8:00 – 20:00,

^  w Niedzielę od 10:00 do 18:00,

^  a w dni Specjalne tj.: Dzień Babci/dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Mamy w godzinach 8:00 - 20:00 (lub później)


Jeżeli chcą Państwo, aby kwiaty zostały dostarczone w dniu składania zamówienia, zamówienie musi zostać złożone i opłacone do godziny 17:00     

 

- Czy w cenie kwiatów jest koszt dostawy?

Nie, aby zminimalizować cenę za wysyłkę kwiatów, postanowiliśmy podać ceny kwiatów i dostawy osobno. W trakcie składania zamówienia należy wpisać kod pocztowy w adresie wysyłki, co automatycznie wygeneruje cenę dowozu w tym regionie, koszt dostawy do każdej miejscowości jest inny, dzięki czemu uzyskujecie Państwo najniższą cenę.
 

- Jak złożyć zamówienie na wysyłkę kwiatów?

Najlepszą formą jest Internet, jeśli jednak nie mają Państwo takiej możliwości proszę zgłosić zamówienie telefonicznie. Zamówienia dokonywane telefonicznie lub osobiście w kwiaciarni są wiążące.


- Jakiej wielkości są poszczególne wersje bukietów?


Przy każdym bukiecie, koszu, wiązance kondolencyjnej jest zaznaczone jaki rozmiar kwiatów jest na zdjęciu, jeżeli brak takiego wpisu należy przyjąć, że jest to rozmiar średni


- Jak kupić dodatki i prezenty do kwiatów?

Dodatki i prezenty dostępne są w koszyku. Można je dodać do zamówienia po dodaniu dowolnych kwiatów i przejścia do koszyka. Dodatki i prezenty są dostarczane wyłącznie z kwiatami.


- Jak do przesyłki dołączyć życzenia?

Życzenia można dołączyć wpisując je w polu BILECIK podczas składania zamówienia lub wybierając jeden z naszych życzeń. Życzenia te zostaną napisane na specjalnej karteczce, która zostanie dołączona do kompozycji kwiatowej.

- Czy wysyłając kwiaty zachowuję anonimowość?

Dane Nadawcy nie są ujawniane Odbiorcom przesyłek kwiatowych. Jeżeli w treści BILECIK nadawca nie pozostawi podpisu, badź zostawi to pole puste oznacza to, że przesyłka kwiatowa będzie ANONIMOWA


- Czy należy się rejestrować przy składaniu zamówienia?

Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa. Mimo tego bardzo zachęcamy do rejestracji, dzięki niej na stałe zostaną obnizone ceny wszystkich produktów o 5%!


- Czy możliwe jest złożenie zamówienia osobiście?

Oczywiście, nasza siedziba znajduje się w Gdańsku, przy ul. Nowatorów 9a oraz przy ul. Chrobrego 71 (nasz magazyn).